Ved at besøge next.dk accepterer du vores brug af cookies. Læs mere her

Leder du efter et telefonnummer?

Se hvorfor vi er
100% online forsikring

Er det ikke nødvendigt at kunne ringe til jer?

Nej! Det er det faktisk ikke.

Hos NEXT Forsikring bruger vi online kommunikationsværktøjer og har forsikringsbranchens mest intuitive form for selvbetjeningsløsning. Det gør, at vi har valgt og ikke behøver at have et telefonnummer.

Det betyder også, at du ikke skal sidde i kø til en telefonsælger for at ændre på dine dækninger eller anmelde en skade, alt dette har vi gjort så nemt, at du kan finde ud af at gøre det selv.

Og sidst, men ikke mindst, så betyder fravalget af den telefoniske kommunikationsmulighed, at vi har meget lave administrationsomkostninger, som vi har valgt, skal komme vores kunder til gode i form af billigere priser på deres forsikringer.

Carsten Kilde
Fredericia, DK
...Det at man klarer sig selv online tiltaler mig meget og har man brug for hjælp går man på chatten hvor der sidder nogle gode medarbejder og hjælper en...
Kennet Nielsen
Fredericia, DK
...Det fungerer rigtig fint med chat/mail og der er bare styr på servicen!..
Anders Ilenkop
Munkebo, DK
...Er yderst tilfreds med next's hjemmeside og den måde man laver sine forsikringer på.
Chatten er altid venlig og man slipper for at sidde 30 min i kø for at snakke med en sælger - På next's hjemmeside får man det hele serveret på sekunder...
Nadia Brønserud Esmann
Middelfart, DK
...Det var super nemt, gennemskueligt og effektivt at tegne forsikringerne. Smart med chatfunktion til spørgsmål. Har kun oplevet det som en god og positiv oplevelse af skifte til Next forsikring!...

Hvordan håndterer I skader online?

Det kan være et stort spring at skifte fra et traditionelt forsikringsselskab til vores 100% udelukkende online koncept.

Men frygt ej, vi har mere end nok dokumentation og kunder til at bevise, at der intet farligt er ved vores online forsikringskoncept. Tværtimod elsker vores kunder det, og det fungerer.

Hvis uheldet skulle være ude, har vi en masse stærke samarbejdspartnere, man kan ringe til, men selve skadesanmeldelsen har vi lavet så intuitiv, at du netop ikke behøver at ringe til os.

Læs selv, hvad vores kunder siger om vores håndtering af skader.

Jeg forstår ikke, at jeg kan spare så meget, er der noget jeg overser?

Nej det er der ikke!

Vores forsikringskultur er bygget på, at forsikring skal være så billigt som muligt, men samtidig være et kvalitetsprodukt.

Med vores online koncept har vi skåret helt ind til benet, så det handler om produktet, kunden og intet andet.

Når en medarbejder ved et af de traditionelle forsikringsselskaber taler i telefon med en kunde, så håndterer en af vores kundeservicemedarbejdere 10! Og dette går ikke ud over serviceniveauet, tværtimod sørger det for, at du ikke skal sidde i telefonkø, men i stedet få hurtig kontakt til en medarbejder, der kan hjælpe dig videre.

Det er effektivitet og lig med en billig forsikring til dig.

Martin Kirkegaard
Aalborg, DK
...Alt i alt har NEXT vist sig, at være en rentable forretning for vores husstand. På alle vores forsikringer kom vi op at spare over 3000 kroner om året...
Martin Arendal Jensen
Fredericia, DK
...Super oplevelse indtil videre. Ca ½ pris på begge mine biler. Fin support via onlinechat...
Mogens Olesen
Havndal, DK
...Endelig et forsikringsselskab der tager en fair pris for en bilforsikring. Forstår ikke hvorfor jeg ikke har valgt NEXT Forsikring noget før...
Kim Bloch Grouleff
Viborg, DK
...Kan varmt anbefale Next forsikring. DET ER BILLIGT samtidigt med høj service, som jeg ikke har oplevet hos andre forsikringsselskaber...

Har I månedlig eller årlig betaling?

Vi tror på, at man skal have fri bevægelighed med sine forsikringer, og det får man kun, hvis man betaler månedligt og ikke årligt.

Hos NEXT Forsikring har vi derfor valgt kun at have månedlig betaling, helt gebyrfrit. Det koster altså ikke ekstra at betale månedligt hos os, som det gør hos mange andre forsikringsselskaber.

Se, hvad vores kunder siger til månedlig betaling.

Nickolai Malmkvist
Aalborg, DK
...endelig et sted der både er billigt og så endda også månedsbetaling...
Louise Hintze Jensen
Varde, DK
…Som udeboende og på SU er NEXT den perfekte løsning til et billigt selskab. Månedsbetaling og gebyrfrit - det kan man ikke sige nej til. Super god service og deres hjemmeside er super overskueligt…